domenica 6 luglio 2008

Federico Rampini è il primo giornalista occidentale a tornare in Tibet. Quanto se la tira, però!



Federico Rampini, inviato di Repubblica a Pechino, ha deciso che voleva essere il primo giornalista occidentale a tornare in Tibet, a Lhasa, dopo i disordini di marzo.

Gran bel colpo per Repubblica.

Però quanto se la tira Rampini con sta cosa! Non smette di ricordarcelo e in un unico pezzo lo sottolinea più volte. Leggete qua:

"Com' è cupa Lhasa dopo tre mesi di isolamento forzato dal mondo. La penetro furtivamente; e per la prima volta dopo tanti viaggi in Tibet non incontro un solo occidentale."

"Sono il primo giornalista occidentale a penetrare qui da quando il Tibet è stato "blindato"."

"Per una settimana tempesto di richieste tutte le autorità competenti e sono respinto in quanto giornalista. Alla fine riesco a entrare come turista. Anche in questa veste sono una bestia rara, non c' è un solo straniero sul mio volo Pechino-Chongqing-Lhasa."

"Nel mio albergo di cento stanze solo due sono occupate - nell' altra c' è una cinese, arrivata sul mio stesso volo da Pechino."

1 commento:

Anonimo ha detto...

Family G skupina sa špecializuje na navrhovanie a poskytovanie cross-mediálnych formátov pre komunikáciu a vytváranie digitálneho obsahu,ktorý na trh uvádza agentúra Family G. Usiluje sa o vedenie v sektore marketingu a služieb komunikácie v nových médiách.

Family G je nová marketingová agentúra, navrhuje marketingové stratégie, integruje ich s vynikajúcim obsahom a formátom, zodpovedajúcim mediálnemu prostrediu a činnostiam vykonávaných prostredníctvom cross-media.

Family G je založená na štyroch kľúčových oblastiach: integrovaný prístup k marketingu pre splnenie požiadavky pre skutočne cross-mediálne formáty, kde sa FamilyG tradičné prostriedky križujú s interaktívnym dotykom bodov - body kontaktu medzi Family G výrobcom a spotrebiteľom, ' pozornosť na páky aktívneho užívateľa používajúceho najimpozantnejšie prostriedky, ako sú on-line správy, ktoré ponúkajú hodnotný obsah s redakčným prístupom na všetky médiá.

Family G ponúka konkurenčné marketingové a komunikačné služby, využitie odborných znalostí skupiny pri vytváraní a distribúciu obsahu a schopnosť pokryť celý hodnotový reťazec. Jedná sa skutočne o zásadnú transformáciu mediálneho prostredia. Šírenie digitálnych médií, sociálny rozmer, ktorý prestupuje webu, šírenie kanálov a FamilyG zlepšenie prístupu na web. Stále viac klasických Family G techník používaných v reklame a priamo neefektívne, sa považuje za príliš dotieravý. Family G reaguje na potrebu vytvoriť nové styčné body medzi značkami a spotrebiteľmi, ktoré ponúkajú médiám formát, ktorý kombinuje to najlepšie z digitálnej technológie s prednosťami tradičných médií.

Family G môže mať tím excelentnosti, perfektný mix znalosti, ktoré zahŕňajú kombinované digitálne, tradičné médiá, priamy marketing, komunitný marketing, výskum a technológie a distribúciu obsahu a inovatívne formáty.

Family G tiež využíva svoju sieť obsahu výrobných spoločností zo skupiny Family G, ich spojencov a prestížne externú spoluprácu s odbornými spoločnosťami.


Family G - marketingová agentúra Family G plány marketingovej stratégie, mediálne a komunikačné značky a ich agentúry.